Friday, June 25, 2010

5 comments:

  1. Hey!?!?! Pai e corect? La Vulcanii Noroiosi??? Cu Marius?
    Ce ati lucrat pe acolo? Apropo... Ai ajuns la expo de la Dalles?

    ReplyDelete
  2. :) un editorial The One.... dar a fost mai demult... prin aprilie
    N-am ajuns la dalles :(( am fost plecata din buc. abia m-am intors

    ReplyDelete
  3. Soranica!!!!
    .... abia acum am reusit sa vad minunile ce ti-au iesit din suflet! ..... spune-mi doar, de ce imi curg lacrimi siroi ....si nu le pot opri???

    ReplyDelete
  4. nu stiu Cleo.... sper ca de bucurie... adica sper ca ti-au placut fotografiile mele

    ReplyDelete
  5. daca mi-au placut? glumesti, desigur!
    nu spun minunate, nici speciale... ci EXCEPTIONALE!!!! ... o bucatica de suflet...din suflet de Sorana.

    mult mult succes in continuare si sa stii ca asteptam expozitia:)

    poop mult!

    ReplyDelete